miercuri, 28 mai 2014

Lumea Fanteziei

Aceasta compunere este raspunsul meu la enuntul:
Scrieti o compunere cu titlul Lumea Fanteziei.

In primul rand, asta NU e lumea fanteziei. Cateva reguli:
#1.Asta e LUMEA MEA;
#2.Numai EU si numai EU vorbesc despre LUMEA MEA;
#3.Asta NU e LUMEA VOASTRA;
#4.Eu decid daca faceti parte din ea.
Lumea mea e o lume de neimaginat. E o lume a libertatii, unde totul e posibil, unde multi fug dupa Visul Enache...an.
Muzica aici, e de toate soiurile, cetatenii acesteia avand abilitatea de a face ce vor, avand permisiunea lui Eu cel Mare si Inalt.
Culoarea cea mai des intalnita e violet, o culoare a misterului si viselor, nu cum a indraznit sa spuna Ion Mincinosu, ce fusese torturat si exilat deoarecea a indraznit sa spuna ca "Violet e naspa".
"Dulciurile sunt formate in cea mai mare parte din zaharoditamozilavora, ce da intelepciune, putere si energie. In plus sunt si dulci, pe bune!" spun A.M.B.A. (Asociatia Mincinosilor Buni Anonimi).
"Jucariile sunt facute din metale pretioase, cu accesori ce atrag frumosii/frumoasele, crescand raportul de iubire si dorinta cu pana la 75%!" spun C.A.C. (Consiliul Afroditei si a lui Cupidon).
In concluzie, totul e din platina, frumos si gratis, fara religie, politica sau blana. Cine respecta regulile va avea parte de toate, in timp ce fiinta ce nu-mi va pupa mana va ramane fara Bibilocopter.
Pentru mai multe informatii, tastati: AMADEUS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu