luni, 26 mai 2014

La hram


Recent a fost hramul la Bohotin de Sfintii Constantin si Elena. Ca inceput am sa va spun un singur lucru:

            O nebunie!

            Mai intai am fost la cimitir. La fel ca in fiecare an, sumbru si misterios. Am fost cu bunicii de pomenire unde am stat toata dimineata si-am mancat inghetata. Ati mai auzit de standuri de inghetata in cimitire? Nu prea cred. Un sumar al intamplarilor de acolo:

Ø A lesinat o batrana si a venit S.M.U.R.D.-ul sa o ia. A durat cam mult dar, ce sa-i faci? Asta-i Romania;

Ø O ploaie torentiala a avut loc. Si deoarece n-am avut umbrela nici eu, nici bunicii, ne-am udat leoarca.

Apoi a inceput hramul dar, din cauza faptului ca ploua torential am plecat acasa pe durata ploii. Stand acasa, linistit, aud o melodie atat de tare de parca ma gandeam la ea. Cand deschid geamul, melodia se auzea si mai tare. Atunci mi-am dat seama ca e vorba de muzica de la hram. Nu vreau sa-mi inchipui cum se auzea acolo.

La ora 17:30 plecam eu, mama, bunicii si verisoara la hram. Muzica era populara si la maxim, o tanara fiind solista. O trupa de suflatori o acompaniau, la fiecare suflare inima-mi sarind o bataie.
Verisoara mea s-a dus sa se dea in roata pentru 15 minute, eu mi-am luat doua pistoale, negociind pretul de la 40 de lei la 20 de leii, iar mama si bunicii radeau si se bucurau de muzica. Dar ce sa vezi in primele randuri? Un barbat de vreo 40 de ani aplauda si facea miscari sportive, iar o baba dansa ca nebuna. Cand am trecut de la muzica populara la muzica moderna, ce sa vezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu