marți, 7 ianuarie 2014

Aspirații pentru 2014


2013 a trecut. Un an bun sau rău, depinde cine-ai fost și/sau ce-ai făcut. Punct.

            Și de la capăt.

            2014 a sosit. Un an bun sau rău, depinde cine vei fi și/sau ce vei face. Pentru mine va fi un nou an școlar, ce va fi destul de interesant dacă ne uităm la anul trecut.

            Dar destul despre mine. În noaptea unui an nou, mulți oameni își fac aspirații pentru noul an, jurând să le respecte.

            Unele mari: 10 pe linie la școală!...

            Și unele mici: să învăț să înot!

            Atunci îți dai seama cât de aspirant ești. Eu? Eu am aspirații mici, mari, mijlocii, ușoare, grele, multe. Să nu am puncte scăzute la purtare (2013 mă uit la tine!), să mă înțeleg cu toți (mai ales cu domnișoarele) și să nu-mi supăr părinții.

            Voi ce aspirații aveți?  Eu v-am spus doar câteva deoarece am multe. Ca un deznodământ, vă zic:

            CHALLENGE ACCEPTED!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu