miercuri, 7 august 2013

Calatorie

Era ziua mea.Parintii mi-au daruit un unic cadou.
O calatorie...
Mergeam la Cetatea Neamtului,un loc unde cultura se contopeste cu istoria,creand un muzeu ce trebuie vazut.Dar ajungi acolo doar daca vrei o...
Calatorie.
Pe drum am intalnit vietati ale padurii,am vizitat mari orase,am devenit soldati de weekend si am parcurs...
O calatorie.
Am fost la o rezervatie naturala,vazand pe Mos Martin cum facea baie,un cerbu ce se mandrea cu ale sale "caprioare",zimbri galopand in vant,lupi sfiosi si am luat aurul la Olimpiada de Alergare in Ploaie.
La cetate am vazut mici initiati ce erau condusi de calau,sate ce se luptau cu pumnii,o batalie intre polonezii lui Siegfried si moldovenii nostri,am trecut testul de curaj intrand si iesind din cetatuie folosind meterezele de 20 de metri,am studiat armele,armurile si ostenii lui Stefan cel Mare,am luat parte la o sedinta a Mariei Sale cu boierii regiunilor vecine,am privit cum prizonierii,cei ce injurau,nu credeau in Dumnezeu,tradau si complotau impotriva Sa putrezeau in pivnitele infestate cu soareci si serpi,m-am rugat in coltisorul religios al cetatii,toate acestea pe podeaua de lemn vechi ce scartaia si putea sa se rupa in orice moment si am alergat pentru propria-mi viata spre restaurant unde am mancat 6 tipuri de mancare si am devenit un membru al soldatilor sub acoperire,cumparand 2 iatagane.
Intorcandu-ma acasa am cumparat 3 torturi,am primit un iatagan bulgaresc devenind un Maestru de Arme,am recrutat un initiat in arta spionajului,mi-am fondat propria-mi legiune de un barbat agil,o spartana inteligenta,un luptator fara mila si un arcas ce putea sa reziste tortului si mi-am serbat ziua de nastere intr-o singura...
Calatorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu