joi, 11 aprilie 2013

ROMÂNIA MEA!




Cum e România mea?


Am o vilă supraetajată. Mă duc la balcon și mă uit în jur: Parade românești, populare, călușarii. În spate e armata română a lui Carol. Pământul îi gâdilă la picioare deoarece hora a început!

Norii de sus s-au oprit din joacă fiindcă văd soarele cum joacă. Cu ploile lor au oprit circulația. Soarele luminează parada arătându-le oamenilor trecutul. Ei joacă, călușarii la fel, soarele ce să mai spun...

Parada crește, soarele e în frunte, celebritățile cântă, oamenii dansează, parlamentul pe amândouă, iar rommii aduc 6 cai frumoși, muncitorii fac drumurile pentru parada, ceilalți muncesc repede să meargă la paradă și ei. Importul fuge. Exportul vine. Construcțiile răsar. Recoltele învie. România bate recordurile!

Europa vrea să petreacă la fel. Asia și ea. Euroasia devine România. Africa se roagă ca apele să sece pentru a veni la noi! Obama construiește poduri către noi, Moldova e anexată de România...

Terra devine România!


                                                            Enache Emanuel, clasa a V-a B

                                    Liceul teoretic Lascăr Rosetti“ Răducăneni

                        Concursul : “Cum e România ta?

                        Cum ai vrea să fie România noastră?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu